Zdjęcia z Regat

-Martyny (s/y Kreveta)
-Ani Kaźmierczak (s/y Druzgotek) cz. I
-Ani Kaźmierczak cz.II
Równocześnie prosimy innych uczestników o więcej.

Telewizja Pomerania zaprezentowała reportaż z Regat Przyjaźni.

Wracamy do tradycji (UNITY LINE)

Po dwóch latach doczekaliśmy się powrotu do tradycyjnego terminu regat UNITY LINE.
Więcej szczegółów na forum JK AZS.

Śpiewające Żagle 2012

Zapraszamy na kolejną edycję Śpiewających Żagli.

W tym roku to już nasze 8. spotkanie.
Tradycyjnie odbędzie się w ostatni weekend września, czyli w dniach 28-30.09.2012 r.

Tegoroczny Koncert odbędzie się w Klubie XIII Muz w Szczecinie, a zagrają:
zespół WYSPA (z Olą Kiełb na czele) - ballada poetycka,
grupa TUR - blues i ballada rockowa w najlepszym wydaniu,
Antoni Muracki - bard, pieśniarz, propagator Jaromira Nohavicy w Polsce,
Do Góry Dnem ze swoją nową płytą.

Koncert rozpoczynamy w sobotę 29. września o godzinie 19:00.

Czekamy na Was!

Obrazy Olivii

Olivia Pogonowska, 23-letnia artystka. Absolwentka Wyższej Szkoły Sztuki Użytkowej w Szczecinie (obecnie Akademii Sztuki).
Ukończyła licencjat na kierunku Grafika. Posiada w swoim dorobku wystawy malarstwa w Golczewie (plener 2009), Policach (tereny Muzeum Historycznego Stowarzyszenia Przyjaciół Ziemi Polickiej Skarb 2009), wystawy plakatu w Szczecinie (Ogród Różany 2010), wystawy kolaży w Poznaniu (Festiwal Kultury Studenckiej-Artenalia 2011),

Wypad na ognicho. Opcjonalne miejsce to Kwadrat.

Mateusz Sysik (Maori) zaprasza na forum do udziału w klubowej wyprawie na Kwadrat:

Poczuć zapach palonego drewna, zjeść przypieczoną kiełbachę prosto znad ognia. Chodziło może ostatnio to komuś po głowie? Jeżeli tak to najwyższy czas ruszyć się sprzed komputera.

Wyniki 62. Regat Przyjaźni

Poniżej znajdują się pliki z wynikami Regat.
Wszystkich chętnych do podzielenia się zdjęciami, filmami bądź relacjami z imprezy, serdecznie zachęcamy do przekazywania materiałów.

KWR.pdf
Otwarta.pdf
ORC.pdf

Regaty Przyjaźni – Tradewinds Sailing Team w czołówce!

Relacja Beaty Krawętkowskiej biorącej udział w 62. Regatach Przyjaźni:
W dniach 1 – 2 września odbyły się 62. Regaty Przyjaźni. Organizatorem był JK AZS w Szczecinie. Regaty odbyły się na jeziorze Dąbskim.
Pierwszy dzień regat to słoneczny bezchmurny poranek, siła wiatru –  1 w porywach do 2 w skali Beauforta. Momentami tafla wody przypominała lustro, a jachty stały w miejscu próbując bezsilnie poruszać się do przodu.

Puchar Przyjaźni Beckerów

Puchar Przyjaźni Beckerów to jedyna w roku okazja, aby na Beckerze-27 powalczyć o zwycięstwo! Nie odpuszczajcie, startujcie w Regatach Przyjaźni!

Bardzo się staraliśmy, żeby przygotować na tę okazję nietuzinkowy puchar przechodni, z którym będzie miło spędzić zimę.

W spisku udział wzięli:
Asia Zdrojewska (s/y Oj-Asica, Becker -27), która już parę lat temu wpadła na taki pomysł, Dominika i Seweryn (s/y Oberon, Becker -27), którzy zimą wzięli się za gromadzenie elementów, Ania (s/y Druzgotek), dzięki wsparciu której wiedziałam, jak się za to zabrać oraz Edek Krochmal (s/y Demon II), który z dużym zaangażowaniem zastroszczył się o mahoniową podstawę pucharu oraz o inne czynności wieńczące dzieło.

Dobra passa naszych!

Nasz klubowy kolega Andrzej Sokołowski wraz z Markiem Lewensteinem zajęli pierwsze miejsce w II grupie KWR na Żeglarskich Mistrzostwach Polski w Gdyni, które odbyły się w dniach 23-26.08.2012.

Z kolei Henryk Kałuża zwyciężył w swojej klasie w Regatach o Srebrny Dzwon. Więcej o kołobrzeskich regatach tutaj.

Gratulujemy!

62. Regaty Przyjaźni

Serdecznie zapraszamy do udziału w 62. Regatach Przyjaźni, które odbędą się w pierwszy weekend września (1-2.IX.2012 r.) na Jeziorze Dąbie.

W tym roku po raz pierwszy wyniki wszystkich wyścigów jachtów typu Becker-27 zaliczane jednocześnie do Pucharu Przyjaźni Beckerów

Dla młodzieży poniżej 25 r.ż. startującej w regatach przewidziana jest nagroda specjalna biorąca udział w sobotnim losowaniu. Serdecznie zapraszamy!

Zgłoszenia przyjmujemy w piątek (31.VIII) w godzinach 17-20 w biurze Klubu.

Tutaj można pobrać Zawiadomienie o regatach, Komunikat nr 1 (nt. dodania grupy X - jachtów z pomiarem ORC CLUB) oraz Zgłoszenie do regat.

Wyniki Regat "UNITY LINE" 2012

Sent: Wednesday, August 22, 2012 9:00 PM
Subject: Nord

Witam  Anna i Tadeusz!!!

Nord dopłynął do Kopenhagi w ciągu 48 godzin.
Przelot był bardzo ciekawy. Miałem kompas z 35 stopniami dewiacji przelotową mapę na Bałtyk. 2-razy tankowałem po 50 l. ropy. Raz stanęliśmy na mieliźnie pod Stralsundem a pod Danią złapała nas mgła na 4 godziny. Nie mogłem znaleźć latarni Drodgan.

Z żeglarskim pozdrowieniem
Roman  Kaczmarek
s/y Andromeda

Trzy wspomnienia z Grecji (Janusz Szyndler)

Ku pamięci kapitana Ziemowita Ostrowskiego

Torebka
Przygoda nasza zdarzyła się w porcie w Pireusie. Byliśmy w rejsie po Morzu Egejskim jachtem "Bonito" pod kapitanem Ziemowitem Ostrowskim. Załoga: Jola Boehm, moja żona, Zbyszek i ja. Stanęliśmy w zakątku basenu. Sklarowaliśmy jacht i przygotowaliśmy się do wyjscia do miasta. Jacht stał prostopadle dziobem do wysokiej betonowej kei. Wyjście z  jachtu wymagało ostrożności i wykonania skoku z dziobu na keję, po uprzednim przyciągnięciu jachtu na cumach. Jola wychodziła przedostatnia, na jachcie pozostawał jeszcze kapitan. W czasie skoku wypuściła torebkę z ręki, w której znajdowały się wszystkie pieniądze i dokumenty załogi.

10. Jubileuszowy Koncert Muzyka Na Wodzie (po koncercie)

W sobotę, 30.06.2012 r. o godz. 2200 na przystani jachtowej JK AZS przy ul. Przestrzennej 9 odbył się koncert Muzyka na wodzie.

Zagrali - jak zawsze - Filharmonicy Szczecińscy, pod batutą Jana Waraczewskiego. W tym roku słuchaliśmy muzyki argentyńskiej i brazylijskiej. Wystąpiła Anna Serafińska.
Poniżej skrót filmowy.

Amarelkowa rodzinka (tekst i fot. Ania)

Fotki te dedykuję Dorocie, Roniemu, Zosi i Zygmuntowi, którzy poświęcili ponad miesiąc sezonu żeglarskiego, ponieważ w bomie Amarelka zagnieździły się szpaki. Amarelkowa rodzina powiększyła się szybko o trzy młode szpaczki, ale w gnieździe (pewnie najdroższym ptasim lokum na świecie) pozostały jeszcze przez trzy tygodnie dokarmiane przez rodziców różnymi specjałami. Jak wyglądał kokpit i bom, i ile pracy kosztowało przywrócenie blasku jachtowi? O tym opowiedzą już sami armatorzy, a ja namawiam wszystkich do wieszania budek lęgowych, bo jak widać im bardziej człowiek dba o otoczenie, wycina suche drzewa itp., tym trudniej żyje się zwierzętom.

Syndicate content

Uwaga!
Pozwalamy korzystać z naszych materiałów pod warunkiem podania ich źródła.