Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dariusz

Strony: [1]
1
Cytuj
Jestem w tym klubie prawie 40 lat i jakoś potrafiłem przystosować się do nowych czasów a Ty młody człowiek myślisz jak w lach 70-tych.
Witam,
mógłby Pan przybliżyć mi okres lat 70- tych  ;D
Z góry dziękuję.

2
Tak przepraszam, to jacht Kookaburra.
Nie wiem na czym polegała by moja wiarogodność w temacie rejsu rozumiem, że to jakaś zazdrość?
czarterowałem ten jacht dość często, chociaż ostatnio w lipcu 2009 roku. Nie mam żadnego problemu z czarterem tego jachtu.
Proszę nikogo nie straszyć, kolego "Gajowy". ;)

3
Wracając do tytułu postu,
chciałbym zorganizować rejs po Bałtyku na Gotlandię i fiordy szwedzkie. Jacht z Politechniki Koszalińskiej - Carter 24. Czarter jachtu to 200 zł za dobę, jeżeli rejs trwa do jednego tygodnia, jeżeli dłużej cenę można negocjować. Koszty rozliczamy wspólnie. Jacht cumuje w Darłowie, więc jedyne utrudnienie to dojazd do Darłowa. Może nawet to dobrze, że cumuje w Darłowie gdyż rejs ze Szczecina to dodatkowe mile które należy przebyć, aby dotrzeć do morza. Posiadam wolne miejsca w samochodzie. Przy okazji samo Darłowo to fajne miejsce, gdzie można także miło spędzić letni wieczór.
Rejs może być fajnym przeżyciem, gdyż właśnie w sierpniu w Visby odbywa się rokrocznie tydzień średniowiecza, 7 - 14 sierpnia. Myślę o rejsie dwu tygodniowym, w terminie np. 9 sierpnia 23 sierpnia i pobycie w Visby, 13,14 sierpnia, właśnie w czasie tygodnia średniowiecza, ile dni do wspólnego ustalenia. Należy zatem wziąć pod uwagę konieczność posiadania przebrania.
Chętnych na rejs proszę o w miarę szybki kontakt, gdyż należy na wybrany termin dokonać rezerwacji jachtu.

Kontakt:
d_mark@o2.pl
jestem obecny na Facebooku (Dariusz Markowski) foto z rejsów.
tel. 609 319 877

Pozdrawiam - Dariusz

4
Przytaczanie tutaj mojego wieku nic nie pomoże.

Chciałbym jednak kolegę doinformować, że 4 maszoperie to może i były właśnie 20 lat temu. Ale jak kolega nawet nie wie że ławki pod wierzbą do wczoraj nie było, przy której to kolega proponował spotkanie, to takie same wiadomości ma kolega co do ilości maszoperii i ilości osób w tych maszoperiach.

Odchodzą koledzy na wieczną wachtę. Wraz z odejściem Ziomka zamyka się prawdziwa historia AZS. Studenci mało garna się do żeglarstwa w tym klubie bo i zarząd nic nie jest w stanie zaproponować. Tylko komercja i prywata.
Chciałbym zrozumieć kolegę do czego kolega właściwie zmierza, ale nie potrafię. Tzn potrafię, jeśli wezmę pod uwagę, że 80% członków Klubu to armatorzy.

No cóż miło mi się gawędziło, ale pożegnam już kolegę.

Pozdrawiam - Dariusz

5
Wypowiedź kolegi wystawia laurkę wszystkim, którzy realizują w praktyce kursy żeglarskie. Ta laurka dotyczy również Klubu AZS Szczecin, którego kolega jest członkiem. Chcę zwrócić koledze uwagę, że istnieją komisje które nadają kolejne stopnie żeglarskie. Robią to na podstawie między innymi wpisów w książeczce żeglarskiej i na podstawie opinii z rejsów.

W tej sytuacji wypowiedź kolegi jest dla mnie zastanawiająca. Myślę jednak, że istnieje problem i myślę, że jest on związany z podobnym do kolegi myśleniem. Sądzę tak na podstawie obecnej sytuacji w której jachty klubowe nie posiadają maszoperii w ilości pozwalającej na odbycie rejsu raz w roku. ;)

Wiem, że Klub będzie musiał zweryfikować swoje podejście do pływań z udziałem maszoperii, w przeciwnym razie Klub stanowić będą prywatni armatorzy, a może właśnie o to chodzi. Ale w tej sytuacji proszę raczej nie liczyć na to, że nagle Klub zasilą studenci, czy inni nowi członkowie, chyba że dla Klubu członkowie też są zbędni, gdyż obecna polityka stawiająca głownie na zarobek może całkowicie obejść się bez członków.

Ja nawet gdybym zdecydował się na członkostwo na pewno nie chciałbym zajmować się polityką Klubu, gdyż szkoda mi na to swojego czasu.

Pozdrawiam - Dariusz

6
Na dzisiaj mam sposób na realizację swoich pasji i są to czartery. Czartery mogę realizować w całej Europie i nikt nie sprawdza moich umiejętności, (jest dla mnie śmieszne, gdy proponuje się sprawdzanie umiejętności żeglarskich u 50 letniego faceta, gdy chce się pływać omegą). Nie byłby to jeszcze żaden powód do dąsów, ale najpierw wypadało by zapytać o opinie z rejsów i o pokazanie książeczki żeglarskiej, a wówczas można zacząć sprawdzać czyjeś umiejętności. Uważam, że niektóre osoby z Klubu troszeczkę fantazjują, być może to przerost własnego ego.
Tak jak powiedziałem na wstępie jestem zainteresowany właśnie czarterowaniem jachtów.

Pozdrawiam - Dariusz

7
Witam.
Chciałbym podziękować wszystkim, którzy podjęli się próby nakreślenia mi sposobu działania Klubu i możliwości realizacji swoich pasji poprzez Klub.

Jestem tym bardziej wdzięczny, że informacja ta była niezbędna do podjęcia przeze mnie ostatecznej decyzji o przynależności do Klubu. Niestety po przemyśleniu wszystkich otrzymanych informacji jestem rozczarowany. W tej sytuacji nie widzę dla siebie miejsca w obecnym sposobie funkcjonowania Klubu. Realizacja swoich pasji poprzez przynależność do Klubu, ściśle wiąże się z koniecznością czarterowania jachtów. Czarter można uzyskać bez konieczności przynależności do jakiejkolwiek organizacji. Konieczność dokonywania opłat dla Klubu oraz świadczenia społecznej pracy, nie otrzymawszy właściwie nic w zamian, jest chyba dość szczególną sytuacją i powoduje tylko wzrost niepotrzebnych kosztów.

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za szczerość. Jasne postawienie sprawy to możliwość uniknięcia rozczarowania w przyszłości.

Dziękuję - Dariusz

8
Do zobaczenia zatem na kei  :)

9
Cytuj
Zwracam jednak koledze uwagę, że maszoperia to nie tylko rejsy i pływanie, ale również praca na rzecz jachtu i Klubu.
Proszę sobie wyobrazić, że osoba do której w pewnym sensie zostałem skierowany stwierdziła, że moja pomoc w pracach jest jej nie potrzebna. Tak napisałem na początku, jestem nowym członkiem i nie za bardzo jasne są dla mnie zasady panujące w Klubie. Mam sporo wolnego czasu i mogę poświęcić go na pracę w Klubie, nie znam członków Klubu i właściwie nie bardzo mam do kogo się zwrócić. Bardzo dziękuję zatem za udzielone odpowiedzi na forum.

10
Cytuj
Moim zdaniem idea rejsów z wykorzystaniem środków klubu to abstrakcja.
Chcę przypomnieć, że zdobywanie kolejnych wyższych stopni żeglarskich, wiąże się z odbyciem samodzielnego rejsu. Nie widzę takiej możliwości w ramach przynależności do maszoperii, (być może się mylę, proszę o poprawienie). Wracając jednak do wątku organizowania rejsów z wykorzystaniem jachtów klubowych, nie jest to chyba taka abstrakcja. Oczywiście organizacja takiego rejsu powinna odbyć się w porozumieniu z Zarządem Klubu i w miarę tzw "wolnych mocy przerobowych" sprzętu, stąd moje pytanie o terminy wykorzystania jachtów w sezonie żeglarskim.

11
Dzień dobry, dziękuję za zabranie głosu w poście.
Domyślam się, że koleżanka jest w jakiejś części odpowiedzialna za stronę www Klubu. Miło mi, że uznała koleżanka za zasadne na stronie klubowej www umieścić statut klubu, mam także nadzieję na udostępnienie kontaktu do członków Zarządu, jak też informacji o czasie pracy Zarządu, zebraniach itp. Być może znajdzie się także harmonogram wykorzystania środków, jachtów Klubowych w sezonie żeglarskim 2011 i kolejnych.
Co zaś tyczy się organizowania rejsów w ramach działalności Klubu w kontekście wypowiedzi koleżanki, to proszę o wskazanie, kto zdaniem koleżanki może organizować rejsy z wykorzystaniem środków Klubu, (myślę tutaj o rejsach których załogę stanowią członkowie klubu JK AZS Szczecin),? Będzie mi bardzo miło jeżeli uzyskam odpowiedź.
Uważam także, że informacje o które proszę, zainteresują wszystkich członków Klubu. Proszę o odzew na moją propozycję przez członków klubu.
Jednocześnie pomimo mojej krytyki uważam, że strona www jest bardzo interesująca.
Pozdrawiam - Dariusz

12
O wszystkim i o niczym / Sezon żeglarski 2011 - plany rejsów
« dnia: 2011-05-06, 16:26:44 »
Witam, jestem nowym członkiem Klubu i chciałbym zapytać gdzie na stronie Klubu znajdę statut Klubu. Chciałbym zapoznać się także z planem rejsów organizowanych przez Klub z wykorzystaniem jachtów klubowych. Szukam także chętnych do udziału w rejsie po Bałtyku. Rejs mógłby odbyć się na przełomie lipca i sierpnia, kierunek Visby i fiordy szwedzkie. Kalkulacja kosztów w późniejszym terminie po zapoznaniu się z ilością chętnych do udziału w takim rejsie.  :)
Pozdrawiam Dariusz.
Można pisać też na prv d_mark@o2.pl

Strony: [1]